hunilimom Eylul01 o haftalarda çok da takılma canım 30lardan sonra çok çabuk kilo alıyor 🤲 benim ki 20.haftada 390 felandi 41 de doğdu
Eylul01 O halde benmkide normal kabul edilebilir dmi 🤔 çok iyi beslenemiyorm midem almıyor o yüzden tedirgin oldum
Sevilayibrhm Eylul01 sizinle aynı benimde bende bugün gittim 480 gram ☺️ Haftasıyla uyumlu dedi doktor
Mucizem7 Eylul01 tatlım.bende bugün girdim.detayliya.22+4 bebeğimin kilosu 479gr .doktorum gayet iyi dedi seninkide iyi canm👍😊