Susamvemom ben ovulasyon ile takip yaptım kaç ay hepsinde yumurtlamayı gördük net bir şekilde çatlamayı da gördük ovulasyon ile elbet ama sonuçta yumurtladım. Ama gebelik olmadı. Döllenmez ise adet olunur gibi bişey ilk defa duyuyorum zaten döllense gebe kalırız. Ama düşünün klomen ile yumurta gelişip iğne ile çatladığın da bile gebe kalınmazsa adet olunuyor