Bende 12. Haftada hissettim (sandım) 😂 disardanda belliydi kalp atışı gibi herkese videosunu attım. Sonra doktora gittim rahim büyüdüğü için damarlardaki nabızı hissediyorsun dedi. Şimdi hep o nabız var ama hareket hala Yok 16dayim ama yok heyecanla bekliyorum. Olurda anlamam diyede ayrica korkuyorum 😂😂