Arkadaşlar merhaba. Ben 27 haftalık hamileyim görev nedeniyle Van'da yaşıyorum. Ailem Bursa'da olduğu için orada doğum yapmayı düşünüyorum. İlk doğumum sezeryab olduğu için buda zorunlu sezeryan olacak acaba belden uyuşturma yapıyorlar mı ve esin yanında kalabiliyor mu?. Şehir Hastanesi'ne giden yada orada doğum yapan var mı ? Yada uygun fiyatlı başka hastane ve çok iyi bı doktor onerebilecek. Şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar