Merhaba arkadaşlar. Ben bu ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım. Çatlatma iğnemin bugün 10. Günü yumurtlamanın üzerinden de 10 gün geçti. Sadece adet olacakmış gibi kasık ağrım var onun dışında hiçbir belirtim yok. Çatlatma iğnesi kullananlar,nasıl belirtileriniz oldu ne zaman başladı belirtileriniz. yardımcı olursanız çok sevinirim 😊