Canım benim 32. Haftada başlamıştı doktorum 40. Haftayı görmez demişti ve 35. Haftaya kadar iyi kilo aldı ama sonra kilo alımı yavaşladı sadece ama durmadığı sürece sıkıntı yok dedi doktorum şuan 38+2 olacağım ve çarşamba günü sezeryan olacağım hayırlısıyla 😊İnşallah sizin de kilo alımı devam eder ve zamanına kadar bekler ,bol bol meyve yemeni tavsiye ederim bir de çiğ çerezler