Gulo Aşılamam oldu 11 kasım ve 21 kasım adet günüm eger olmassam adet hamıleyım ınsallah öylede olur bana dogum günü hedıyesı gelır melegım ne olur bana dua edın
Gulo Aminnn allahım tüm kadınlarımıza annelik duygusunu tattırsın hamilelerede kolay hayırlı saglıklı dogum nasıp eylesin ❤
Gulo Bu gün adet olmazsam bu bir isaret azda olsa test günüm 25 kasım doktorum öyle dedı sabırsızca beklıyorum duam bu gün adet olmayım en azından dogum günümde olmasın aksine bana dogum günü hedıyesı olsun ıstıyorum 🙂
Gulo Basak amin allahım senınde dualrını kabul eylesın evlatlarımızı kucağımıza almayı hayırlısıyla nasıp eylesın
Gulo 1PrensAnnesi insallah okadar cok sabırsızım kı test yapsam mı diyorum sonra dogum günüm ve bu günü kötü hatırlamayım diyorum ama ya hamileysem tam da bu gün ögrensem ne kadar güzel olur diyorum anlıcagınız karışık duygular sızce ne yapsam kan aldırsam mı cıkarmı ? Erken mı ?
1PrensAnnesi Gulo bence sakince beklemeye çalış eğer varsa ve sırf testi erken yaptığından negatif görürsen psikolojin çöker bu umutla dua ederek bekle gününü ❤ Yine olur sana hediye🎀
Gulo 1PrensAnnesi saol icimi rahatlattım öyle yapayım bekleyım allahım yüzüme güler ınsallah hayırlısıyla ha simdi ha 5 gün sonra sabırla beklıcem 😍 tesekkür ederim