Minik_fasulyem35 İzmirde olupta buca kadın doğum hastanesi mi yoksa tepecik kadın doğum hastanesini mi tercih ediyorsunuz birde hangi doktordan memnunsunuz
Canan_3547 Minik_fasulyem35 canim ben ozele gidyorum ama bundan 2 sene once tepcikte dogum yapti ablam sezryanla 3 ay oncde kizini dogurdu bucada daglar kadar fark var diyor buca ayni ozel gibi cok memnun kaldi bencde hic dusnmeden bucaya git tepcik hic guzel degil karsindaki insanlra insan gibi davranmyolar
baloglu1 Merhaba cnm ben can hastanesine gidiyorum Cenk beye çok memnunum tavsiyeyle gidiyorum zaten imkanın varsa eger özele gitmeni tavsiye ederim çok kötü oralar beğenmiyorum açıkcası ben 27 haftalığız bizde
baloglu1 Minik_fasulyem35 hayırlısı olsun canım devlet hastaneleri hakkında pek bilgim yok tarama testlerimi Çiğli devlet hastanesinde yaptırmıştım