Bugün sabah akintim geldi diye peçeteyle sildim ve hafif pembe yani zor anlaşılıyor aslında bi ben pembe gördüm neyse doktora gittim hemen baktı bişey yok dedi idrar testi yaptı bişey yok dedi ama o akşam wc ye girdim idrarimi yaptım kalktım daha geldi idraririm bide hafif sarı yapışık bi akıntıda geldi ama nerden geldiğini çözemedim. Idraririm temiz cıktı ama niye hala böyle ya bugün oldum oldum dirildim korkudan . Bu arada 23 haftalık hamileyim nasip olursa. Bide sürekli idrar torbamda bi baskı ve tuvalet ihtiyacı var. Sizdede oldumu yada neden olur ki bilginiz varmı arkadaşlar