Merhaba, 18 haftalık hamileyim sandalyeye bir şey almak için çıktım ama çıktıktan sonra çok pişman oldum. Yavaşça indim herhangi bir zorlama olmadı fakat psikolojik olarak kendimi kötü hissettim 😔 herhangi bir şey olsa sancı vs şeklinde tepki verir değil mi tecrübeli hamişler yardım edebilir mi?