Rmyssucu Merhaba kızlar sezeryanla doğum yaptım yarın bir hafta olacak yamuna korse almayı düşünüyorum ya tayt olarak ya da karın bölgesinde sadece kullanmak için ama ne zaman alıp kullaniyim dikislerime ne zaman zarar vermez
azveoz Rmyssucu ben de 33 haftalık hamileyim e bebekten almayı düşünüyorum. O senin dediğin korse kıvrılıyor benim vücudumda alttan üstte kum saati şeklinde olduğu için vücudum kilolu olmama rağmen 😂
birsaglikci Rmyssucu azveoz https://imgyukle.com/i/n7qkmM kızlar korse bu beden L-XL (bel:82-95cm) orjinal yamuna korse ben geçen sene almıştım 2 kez kullandım kan dolaşım problemi yüzünden doktor yasakladı. daha yepyeni duruyor kızlar. Kendi sitesinde 200₺ ben 100₺’ye yollarım, isteyen varsa.
Balgebe Rmyssucu canım doğumdan sonra medikalde doğum sonrası çırt çırtlı korse satılıyor doktor onu tavsiye etti hem çok rahat hem çok kullanışlı ileride yamuna da al bence bir süre medikal korse kullan toparlıyor çok rahat
birsaglikci https://imgyukle.com/i/n7qkmM kızlar korse bu beden L-XL (bel:82-95cm) orjinal yamuna korse ben geçen sene almıştım 2 kez kullandım kan dolaşım problemi yüzünden doktor yasakladı. daha yepyeni duruyor kızlar. Kendi sitesinde 200₺ ben 100₺’ye yollarım, isteyen varsa.
Rmyssucu Balgebe başta korse vermedi bana sonra da sordum istersen kullanabilirsin dedi bende zaten bir hafta geçmiş boş yere medikal den almayın Zayıflatıcı aliyim demiştimm
Senaeksi Doktordan doktora değişiyor galiba yengeme doktor hemen takabilirsin demişti kimisi önermiyor da. Ama bence daha yumuşakla başlayın dikişleri çok zorlamamak adına iyileşince yamunayı daha rahat kullanırsınız