Zynparslan hayır tabiki bebeğe zararı yok , eğer gebelik şekeriniz varsa o zaman en büyük zararı siz bebeğinize yapmış olursunuz , gebelikte bazı testler yapılması zorunlu gibi bebeğinin sağlığı için , bende ctesi yaptırıcam şeker yüklemesini , benim babam şeker hastası olduğu halde endokrin şeker yüklemesi istedi ve yaptırdık aynı gebelik şeker yüklemesi ile aynı adamın şekeri var üstüne şeker yüklemesi yapıldı zararı olsaydı en çok ona olursa