Ayshmm benim düşüyor sürekli ekşi aşeriyorum ama düştüğü için yiyemiyrlım yeşil elmadan bile düşüyor onu da canım istiyor diye tuzlayıp yiyorum yükseliyorsa ekşi tüket canım dengelenir sürekli takip et ama doktorum yükselmesi daha sıkıntılı kontrol etmek gerek demişti aman aksatma