Nargile merhaba kizlar.39 haftalik hamileyim.Dun doktora gittim doktor eliyle muayene etti karnimi.Soyledi ki cift yapismis dogumun kolay olmayacak.Boyle durumla karsilasaniniz oldumu hic
Nargile hunilimom plesenta yapismis canim bana dedi ki doktor az hareket yapmissin amma vallah kizlar az hareket yapmadim yurudun is yaptimbilmiyorum niye oyle oldugunu
hunilimom Nargile benim de bebeğin eşinin üstünde zar var orası yapışmış mesela onu da doğum da anladılar mesela sonra doktorum geldi çıkarttı dikkatlice nasıl anlamış ki yani normal doğum oluyor ben yaptım
ezoterik Onu nasil anlamis el muayenesiyle yahu ayrıca öyle bi durum riskli degil mi normal dogum yapilmamasi lazim sanki🙄