melekanesi Kızlar merhaba 😊 Adetin 4. günü klomene başlattı doktor. Bende dün ve bugün ovulasyon testi yaptım. Dün çizgi biraz daha belirginken bugün yok resmen. 1 saat öncesinden sıvı alımını bırakıp öyle yaptım. Sizce normal mi? Gittikçe daha da koyulaşması gerekmiyor mu? https://i.imgyukle.com/2020/03/09/n7vjGS.jpg
Nuriay melekanesi lh hormonunda dalgalanmalar oluyir bazen korkma en onemlisi 2 cizgininde ayni koyulukta olmasi ve 1 2 gun icinde çatlamayi gormen
Kbrahrl melekanesi canım klomen yada herhangi bir hormon ilacı kullanırken ovülasyon testi yanlış çıkıyor ilaç içindeki hormonlardan yanıltmasın seni doktor takibini düzenli yap ☺️
Furelcag melekanesi canım sen sadece iki tane koyu çizgiyi gördüğün günü değerlendir diğerlerini çok önemseme 🥰🙏🏻
melekanesi Furelcag iki koyu çizgiyi görebilsem canım. 4 aydır deniyorum testleri olmadı. Klomenin faydası olur inşallah.
Furelcag melekanesi yumurtalaman olmaz ki eğer iki çizgide aynı anda olmazsa. Bu lh testlerinin birde kaset testlerini dene ben o şekilde hamile kalmıştım ilk gebeliğimde 🙏🏻
Furelcag melekanesi valla inan markasını hatırlamıyorum hepsiburadadan paket halinde satın almıştım ben 4 tane gebelik testide yanında hediyeydi