Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.Ben de birşey sormak istiyorum.eşimle yazın 1 haftalığına villa kiralamayı düşünüyoruz.havuzunu 1 hafta sadece 4 kişi kullanacağız.her sabah ilaçlanan bir havuz olacak.Sizce günde yarımsaat havuza girsem sonrada hemen duş alsam sıkıntı olur mu?burada bir sürü tecrübeli anne ve anne adayı var.bana fikir verin lütfen🙏🏻