33 +4 haftalik olduk kizcemle ama benim sağ göğüs altim acıyor sızlıyor dıştan hiç birşey yok ama içten yanıyor çok kötü acaba iç karnım mi yirtiliyor bilemedim enfeksiyon dan dolayı ilaç kullandim ama galiba geçmedi böbreklerim ağrıyor idrar yaparken sanki