Sibelbyhn Herkese iyi akşamlar bugün kontrolüm vardı 36+1 deyiz doktor suyun fazla dedi ama bi test fln yapmadı bebeğim zaten ters pozisyonda normal doğumda zor dedi su fazlalığı yaşayan yada duyan varmı
_asli1616_ Benimde hep fazla endol diye bi ilaç verdi onu kullanıyorum on gün kullan gel dedi persembe muayene var bazen vücut kendimüretiyomuş bebek sık idrar yapıyomuş vs vs