Duygu538 yanı ben oraya oglum da sarılık.icin gitmiştim kan alicakti bizden once bi aile vardi ben kimseyi yadırgamıyorum sakin yanlış anlaşılmasın kadın bebeğinin altı çıplak getirmiş ve çocuk orda ortuye kucuk tuvaletini yaptı annesi o şekilde sekteye yatırdı.kan aldırdı sonra bize sıra gelince o pis örtünün serildiği yere yatırın dedi ben şok yaşadım hemen eşim arabadan battaniye getirdi koydu oyle yatırdık.sonrada o battaniyeyi oraya koydum ve oğlumu kontrole götürdüğümde vucudunda virüs cikti