selen8sefam Ben çoğu zaman acıkmıyorum iştahım yok canım hiç bişey yemek istemiyo mide bulantılarım da devam ettiği için sanırım sizde de bu durum var mı yoksa iştahlı mısınız acaba bebeğime mi bişey oldu aklımda deli sorular 😣
Acrbaby selen8sefam benimde 16. Haftada istahim acildi bulantilarim bi anda kesildi canim , gecicek merak etme 😊 gecmezse doktoruna gitmeyi ihmal etme ama , serum takviyesi yapiyolar
NaimeYilmaz selen8sefam olmaz olmaz bende hıc ıstahlı degldm iyikide degılım fazla ıstahlı olup nabıcaz anca kılo 🤦🏼♀️
Elif1147 selen8sefam 15+2 yim bende iştahım açıldı ama mide bulantım hala geçmedi sinir krizi geçiyorm arada
0114 selen8sefam canım bende 13 haftama kadar mide bulantisindan yemek bile yapamadım 7 kilo verdim ama 2 haftadır rahat yemek yiyorum tabi arada yine bulantılarım oluyo eskisi gibi değil 😊
selen8sefam Acrbaby bulantım eskiden daha çoktu günde 6 7 kere kusuyodum şuan çok çok azaldı serum yediğimde oldu ama bu acıkmama olayı korkuttu beni daha önce 2 kaybım olduğu için korkuyorum bebeğe bişey olmuş olmasından bı yandan bişey olsa midem de bulanmaz heralde diyorum ama bilmiyorum 😔
selen8sefam NaimeYilmaz ben zaten bulantılardan baya zayıfladım normalde de zayıfım doktorum kilo almam gerektiğini söylüyo bende tık yok 😣
selen8sefam Elif1147 valla bende deliriyorum sinirden oturup ağlayasım geliyo yemeklerden tiksindim 😣