Kızlar 7+2 yiz, bugün bebeği gördük ve kalp atışını duyduk, ancak dr um kalp atışının olmasından daha yavaş olduğunu 100 civarında olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayıp kalp atışının düzeldiği durumlar oldu mu? Ayrıca Bir tane düşüğüm olduğu için tedirginim 😟