Kalp-1996 Arkadaşlar bugün doktora gittim dün akşamdan beri kahverengi lekelenmem oldu doktor korkacak bişey yok dedi buda kesemiz bebek ne zaman görülür acaba ki bu ayın 16 sında tekrar gidicem doktora
Bus_ak18 Kalp-1996 daha çok küçük canım. 2 hafta önce benm kesede böyleydi. Bugun gittiğimde kese büyümüş ve çok şükür kalp atışını duydum. Darısı sana olsun inşallah
Kalp-1996 [url=https://hizliresim.com/fjcAuo][img]https://i.hizliresim.com/fjcAuo.jpg[/img][/url] Buda kese resmî
Kalp-1996 Bus_ak18 aaa saol canım inş dediğin gibi olur allahım sabada hayırlı doğumlar nasip etsin. Bebeğini sana kavuştursun 🙏🏻
Kalp-1996 Bus_ak18 kaç haftalık olduğumu bilmiyorum tüp bebek benim ki 21 transfer oldum transfer gününden mi hesaplanıyor ne oluyo bilmiyorum