Hangi isim sizce ?
Dilaara Akın güzel 🥰 Ayaz ismi baydı maalesef artik
Ayaz 🧚🏼
@Ruviiseem benimde favorim o . Eşim Akın diye tutturdu 🤗
Dilaara benim oğluşlarım da Aren ile Arel olucak İnşAllah 💙💙
Sefirin kızına bakarken akına hiç oy veremem valla 😀😀
Mcbh bende bende 🤣 bu kadar itici bi karakter olamaz
Didi6 dizilerdeki kötü karakterler yüzünden soğuyoruz isimlerden :)
Ruviiseem inşAllahh 🙏 2si de çok güzel isimler :)
Dilaara inşAllah sağ Salim gelsinler 💙💙