Nevinn evet canım hep ya sağ ya da sol yattığımız için ve kalçalarda sinir sıkışması oluyomuş ondanmış dün ben yine doktorumla bu konuyu konuştum benim ikinci hamileliğimde de aynısı oldu benim sol tarafım çok fena oluyo doktorum tek çare doğurmak diyo 😂