Selam güzel hamişler 🤰🏻 20+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim göğüs uçlarım çok hassas erken doğum olabilme ihtimaline karşı meme ucu için krem kullanmaya başlamak istiyorum garmastan pomad ve lansinoh meme ucu kremi aldım bunlar yeterli olur mu kullanıp memnun olan var mı ? Nasıl kullansam daha etkili olur ?