Gupssse Gamzex aynı şeyi yaşamışız seninle. Sadece benim regle var. 0.90 cıktı Benm sonuç.erken gebelikte pozitif cıktı ilk defa böyle oldu ben de şaşkınım hala
Gamzex Gupssse Erken gebelik testlerinde bu ara gerçekten ciddi şikayet var bu yönde. Duyguyla oynamaktan başka bişey değil . En iyisi gecikme bekleyip normal kaset testlerden yapmak
nevaMustafa Gamzex gebelik yok😔 degerlerim gayet iyi saglık ocagındaki doktor stres e dayalı yada hormonsal olablir bi 10 gün daha olmazsan kadın dogum doktoruna başvur dedi canım halada olmadım bilemiyorum neden
Gupssse Gamzex kesinlikle dişçiye gittim dr var mı gebelik fln diyince olabilir diye cıktı ağzımdan o da netlessin öyle gel dedi.yoksa yapmazdım ama kan testi de tuhaf kurtajdan kalan mi anlamadım:(
Gamzex nevaMustafa Bende olmadım sayılır 2 gün önce yine k.rengi akıntılarım başladı hc kırmızı görmedim. Bidaha yaptırdın mı test sen oldun mu kuzum
Gamzex Gupssse Nasıl kan testi tuhaf canım? kaç çıktı değerlerin. Umarım bian önce alırız müjdeli haberlerimizi 🙏
Gupssse Gamzex yani 14 aralıkta kürtaj oldum. 14 şubatta 2.8di hala beta salı günü de 0.90 hala sıfırlamamış ya ondan dedim.
Gamzex Gupssse Kuzum 5e kadar bulunabiliyor normal kadında HCG değeri tam 0 olması gerekiyor salı günü yaptırdığın da yokmus
Gamzex nevaMustafa Yok evde değilim bende salı veya crsya kadar kırmızıları görmezsem yine gidip yaptırcam. Hiç ihtimal yok ama ümit işte 😂
nevaMustafa Gamzex normal reglim den 4 gün önce yapmıştık 🙈 acaba o mu tuttu diyorum çok az bi ihtimal ama olsun ilk defa bu kadar geçikti tabi kürtaj sonrası 2. reglim belki ondan geçikti bilemiyorum ki 🤔
Gamzex nevaMustafa Geç döllenme falan olduysa bekle bakalım 12.günde falan anca çıkıyormus bende 11nde kahverengi lekelenme yasadım yine 3.gün kesildi 1 hafta daha bekleyip kan vericrm tekrar. Eğer bebişlrr varsa bu ay bizi fazla beklettiler 😂