Arkadaşlar merhaba çarşamba günü kan verdim ve brhcg 6.44 çıktı sağlık ocagındakı dr gebelık var ama ıkı gun sonra tekrar kan testı yapalım dedı. Bu sabahtan beride adetmiş gibi kanamam ve ağrım vardı 😔 Dr gittik düşük olmasın dıye iğne yaptı. Pazartesı kan degerlerıne bakalım tekrardan dedi. Kese oluşmamış daha dedi ve benım kanamam hala devam edıyo göğüslerim çok acıyodu ve agrıyodu onlarda indi çok korkuyorum