Uzun yorucu stres dolu bi hamilelik süreci 37. Haftanın ilk günü doktorumun önerisi ile suni sanci ile baslatildi ama 30 saat cektigim sanci bosa gidio sonu ne yazikki sezeryan ile sonuçlandı çok şükür oğlumu kucağıma Ald im. Tam çıkacağımız gün oğlumda sarılık başlangıcı olduğunu öğrendik ve tekrardan yatış verildi:(evimize gitmeyi cok istiyoruz nolur dua edin kızlar sağ salim evimize dönelim küçük adamimla