Ayten01 canım sütünü yumurtanı mutlaka yemelisin , ilklerde sadece benimde sadece sabah ve senin gibi birler yemek istemiyordum bu sefer halsiz düşüyorsun olmuyordu sonra alıştırdım , sabahları düzenli kahvaltımı yapıyorum sonra gidip kusuyorum ama 😂 sonra sabah öğle akşam kusmaya başladım yiyorum kusuyorum , artık dalga bile geçiyorlar düşün ye kus diye