21+3 oglum olacak insallah 🥰 16.haftalarda gidiklanma gibi hissetmeye basladim. 2-3 haftadir da daha net hissediyorum. Hele bugun is yerindeyken bagirsaklarimi almis iceride halay cekiyor galiba dedim 🤣🤣 cok sukur masallahimiz var. Cok sukur derdimiz tasamiz da yok. 1-2 kilo almama ragmen kendimi cok agirlasmis hissediyorum cunku. Gobegim asiri cikti ve bu bazen bunalima sokuyor sanirim beni