Kızlar 32+1 haftamızdayız ve ben son bir haftadır kızımın kıyafetlerini yıkadım, ütüledim, camları sildim, yatak odasınını dolap içlerini falan sildim, mutfağın dolap içleri, fırını, ankastreyi falan temizledim. Bugün de balkon falan yıkadım.. Yatmayayım hareket olsun diye yaptım bunca işi hemde doğum bu 30. Haftadan sonra ne olacağı belli olmaz diye evimi temizledim. Az evvel bir post okudum bayanın birinin suyu sızmaya başlamış altına çok yorulduysan olmuştur hastahaneye git gibi yorumlar geldi var mı böyle çok kendini yorup da erken haftalarda suyu gelen veya bebeği gelmek isteyen çok şaşırdım ve korktum açıkçası 😟