30+1 haftalık hamileyim. Kontrole gittiğimde Kantahlillerime bakıp şekerim yüksek olduğunu söyledi. Buna bağlı suyumda fazlaymış 😞.
çok stres yaptım kafaya taktım galiba
Diete başlamam gerektiğini beyaz ekmek ,meyve de dahil tatlı olan hiçbirşey tüketmemem gerektiğini söyledi doktorum.
benim gibi şeker ve su fazlalığı olan anneler neler yaptınız?