meliccccc merhaba canımm öncelikle hayırlı olsun bende 14 Şubatta 5.gün embriyo transferi olmuştum şuan çok şükür 6+2 günlük hamileyim darısı başına olsun🙏🏼 Kasık ağrısı,bacağıma saniyelik kramp giriyordu,adet olcakmış gibi ağrı, göğüs şişkinliği olmuştu bende 😍