son 3 gün ama hic tik yok. kizimi 39+5 te dogurmustum ama oglum hic belirti vermiyo. ama inanilmaz bir baski hossediyorum. surekli tuvalet hali. yaklasik yarim saat basi bazen 10 dakikada bir bile oluyor. ve camasirim cok islaniyo. nişanım persembe gunu gelmisti. uzerimden 4 gun gecti gene hafif sekilde beyaz akintim devam etti. ama belirti yok. ve camasirim her defasinda cok islaniyo. acaba suyummu azaliyo diyede dusunmuyo deilim. hastaneyede sancimi cekio oylee gitmek istiyorum. simdi gidersem suni sanci verirler mazallah. kisacasi benimle ayni durumda olanlarr varmii. bi an evvel dogmak istiyorum. rahatcaa egilip kalkmakk istoyorumm. artik sag tarafima yatmak istiyorum oooo yani cok sey istiyorum