Sherylady selamlar ben henüz 22 haftalığım ama yazmak istedim inşallah sizin haftalari görebilirim rabbimin izniyle 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 sizler de nasıldı merak ediyorum neler yaptınız mesela ilaclar vitamin vs neler kullandiniz ? Birde boyum biraz kısa korkutuyorlar beni erken olur belki falan diye ikiz olunca herkes yorum yapıyor işte 😊 Birde sizler kabızlık problemi yaşadınız mı hamileliğimden beri peşimi bırakmadı yemek yiyorum ama aşırı yiyemiyorum korkumdan ekmek vs hep kepekli yiyorum korkuyroum bebeklerin zayıf olur yok kilo almaz falan diyorlar sizler neler yaptınız bu süreçte en azından fikir olabilir,sağlıcakla hepimiz kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻