M1044 evet ya aynen bende de oluyor deprem oluyormuş gibi ama çok değişik bişey ya gerçekten beni rahatsız ediyor çarpıntı olması yani kalbimin hızlı atması ve bunu hissetmek hiç hoş değil sanki kalbimle alakalı rahatsızlığım varmış gibi korkutuyor beni.