Kiymetlibebek Kizlar 20 haftalik hamile olup bebegi mesaneye baskı yapan varmi ?herkes cok erken 30 cu haftalarda olur diyor ama ben hep öyle hissediyorum sizlerde hissediyormusunuz ?
karaduman Kiymetlibebek 21 haftalıgım canım bende banada baskı oluyor rahim agzı kısalıgı var bende o etki ediyor ilaç kullanıyorum
ipeginannesi Kiymetlibebek bende de var, tuvaletim var gibi oluyo ama tuvalete gidince de o kadar gelmiyo :)
Kiymetlibebek karaduman baska sikayetlerin varmi bende ondan süpheleniyorumda doktor hic rahim agzini kontrol etmedi
Nesizade05 Kiymetlibebek benimde Rahime doğru vuruyor bazen hatta tuvaletim geliyor o vurdukça ama ben burda okumuştum normal dediler çoğunda öyle oluyormuş
Aralid Benimde oluyodu hala oluyo çok korkuttu tabi beni. Doktoruma sordum olabilir ama oluyosa eğer artık o gün çok yorulduğunu anla ve uzan dinlen dedi bana. Resmen oraya vuruyomuş gibi hissediyorum. Kasıyorum kendimi değişik bişe :(
yagizimm bende 23 haftaligim haraketlerini bazen kasiklarda hissediyorum benim 1. gebeligimde oyleydi karnim. hep. asagidadir ama doktor diyor olmasi gereken yerde die simdi. kiz olucak oda asagida herhangi bi siknti oldugunu dusunmuyorum