Kızlar adetimin 11. Günü doktorum 2 tane yumurtan oluşmuş biri 13 mm diğeri 18 mm dedi çatlatma iğnesine gerek yok yeni evlisin dedi zaten büyür çatlar deri ilişki verdi benim yumurta büyüklüğüm iyi mi değil mi anlamadım benim gibi olup hamile kalan var mı bu ay letu diye bir ilaç kullandım .