melindam Aydeniz09 Bendede Oluyor Canım Gazdan Hep Bebişlerde Büyüyor Bağısaklara Baskı Yapıyor Ondan Oluyor Karın Ağrısı
Aynurdogru Aydeniz09 22+3 hamileyim benimde sürekli agrior canim normal gaz oluyor ve bebisler büyüyor baski yapio korkma böyle devam edicek artik dogum olana kadar iyi olsunlarda cekmeye raziyiz😏