Miniginannesiiii1111 Haftada çok hafif olarak başladı sonra geçmişti geçen hafta 4 saat yürüdüm çarşıda çok ayakta kaldım geri başladı ağrı hala geçmedi hafifledi sadece bugün doktoruma söyledim akintin yok rahim sorunu yok dedi bu ağrıyı yaşayan oldu mu ? 3.ayimdayim şuan eşofman giymek icin bacağımın birini kaldirdigimda bile ağrım oluyor üst kısmında sadece kemiği