lavienrose Herkese merhaba... Bugün itibariyle 11. Haftaya girdik kızlar. Bugün sol kasıgımda ağrılar var. Merdiven çıkarken de çok oldu. Bunun sebebi ne olabilir? Endişelenecek bir durum var mıdır sizce...
Hulyaawc lavienrose bende geçen hafta aynıydım acillik oldum iki büklüm geziyordum hiç bişey yok dediler gönderdiler sonra geçti ertesi günler az az oldu şimdi tamamen kayboldu 12. Haftaya girdim 🙄 sol yanım olduğu için apandisitten korktum açıkçası ama değilmiş 🤷🏻♀️ Kaynanam filanda bebek yelidir geçer dedi oda ne demekse bilemedim.
bltblt2020 sanırım rahim daha genişliyor bilmiyorum ama bende de aynı durum oldu cok fazla olmasada ben boyle düsünmüştüm 11 haftada benim
Glten_demr5 Bende 9+3 benimde kasıklarım çok ağrıyor ve hiç yemek yiyemiyorum su ve simit tek yiyebildim şeyler herşey midemi bulandırıyor Allah yardımcımız olsun