Merhaba benim de 11 haftalıkken %90 erkek denildi 13 haftam da %99 kız denildi özele gidiyorum. Moralim bozuldu tam kız isteerken erkek duydum alıştırdım kendimi şimdi tekrar farklı tabi ki sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun ama insan bir an önce öğrenmek istiyor mesela ben bebegimle konuşurken kızım oğlum diyordum şimdi çok karıştım..