18+4 oldum. manisa şehir hastanesi hâlâ cinsiyet soylemio. göremiyorum diyip duruyor. cihazlari falan cok kötü. bi ulturason resmi vermiş, koca 4 aylik cocuk hic bi sekilde bisey gozukmuyor. sacma sapan bisey verdi. simdi gene haftalarca beklemek zorunda kalacagim.. sinirlerim cok bozuk. özele geçeceğim artık.