Selam kızlar. Nasıl olacak bu benim 2 ci gebeliğim 1 ci doğumumda hiç ama hiç korkmuyordum şimdi 36+2 haftalık olduk aklıma gelince deliriyorum çünki artık başıma geliceklerden haberdarım , 2 çocuklular varmı burda 2 çocuklu hayat çokmu zor bu arada birinci 1,5 yaşında😂😂😢henüz doğum çantam bile hazır değil sizde nasıl durumlar çantalarınız hazırmı