Kızlar 35+1 deyim şuan. 2 gün önce yoğun sancıyla hastaneye gittim. Açıklığım yoktu ama sancım çıktı yatışım yapıldı. Ciğer geliştirici iğne vuruldu serum falan takıldı erken oldugu için doğumu durdurmaya çalıştılar aradan 5 veya 6 saat geçti Açıklığım 2 santim olmuştu.. Sancım hafif hafif vardı. Derken sonradan hastaneden çıkmak istediğimi söyledim çıktım. Bugün doktoruma tekrar gittim tabi gece uyutmayan sancılarım oluyordu. Ntsde gene hafif sancım çıktı ve Açıklığım 3 cm olmuştu doktorum kendini kontrol et sen erken dogurursun dedi. Eve geldim biraz önce beyaz jöle kıvamında Bi akıntım gelmiş ve sürekli kahverengi akıntım oluyor karnımda bebek kasılıyor şuanda ama öyle dayanılmıcak değil. Doğum mu başlıyordur o gelen nişan mıdır