Kizlar 16+5 hamileyim fakat gobegim cok minik sadece alt karnim var ve kilom hamileligimin basindan beri 65. Gram bile almamisim cuma doktor randevum var cok gerildim bakiyorum herkes az da olsa kilo almis karni cikmis sizce bi problem olabilir mi? 😔