Kızlar merhaba 14+6yım. Hala bulantım ve mide yanmam geçmedi ama kusmalarım azaldı. Zaten sadece belli seyleri yiyorum.
Ama bugün canım çok bardakta mısır çekti. Ama kusturur diye çok korkuyorum. Bir de yaşayanlar bilir kusmak çok zorluyor insanı tıkanıyor boguluyor gibi oluyorum. Olur da yersem kusarken boğulurum diye cok korkuyorum ya 😥 artık galiba şu kusma olayından korkar oldum , psikolojim bozuldu.