Merhaba hanımlar bgun renkli ultrason için gittiğimde bana karnında kasılmaların olduğunu rahimde açıklık olduğunu soylediler gerçekten çok korkuyorum daha 5 aylık gebeyim böyle birşey başına gelen varsa yazabilir mi. Erken doğum riski olduğunu söylediler çocukta bir sknti cikmadi ama rahimde açıklık olduğu için erken doğum riski olduğunu söylediler kendi doktoruma sonuçları göstermeye gittiğimde dikiş atalım diye söyledi renkli ultrason çeken doktor ise ilaç kullanarak kontrol altında olmamı söylemişti bnde kendi doktoruma progestan filan öyle şeyler kullanabilirsin dediğini söyledim diger doktorun şuan progestan fitil ve proluton iğne verdi onları kullanmaya başladım aranızda kullanan böyle bir sorjnla karşılaşan varmı acba ☺️