Altıma kaçırdım sandım gittim baktım sarı sümük gibi bir şey gelmiş benim akıntım öyle olmaz ve birden o şekilde de gelmez hiç, içinde kan olmadığı için nişan olmaz diye biliyorum ama sizlerin bilgisine de başvurmak istedim. Bebek iki gündür aşırı aşağıda ve hareketleri biraz farklı tarif edemiyorum rahatsız edici. Şimdi doğarsa küveze girer eğer nişan gelme durumu varsa doğum tarihini erteleyebilirler mi ilaçla filan?