Cuma sezeryan olacagim bugun nst de sancim cikti dün geceden beri hissediyordum zaten. Yurumek cok zor artik kasilmam cok. El ayak sisti. Dün düğün vardi bileziklerimi taktim sonra bir tanesi kolumda kaldi çikmiyor dunden beri uğrasiyorum en sonunda keseceğiz sanirim😁😁😁